Message to ForzaMotorSport.Net team
I had already met the 3000 points of rewards ball Forza Horizon 2. But recently the game took 90 points of my sphere, even after I have filled the ball with 3000 points. The Hub of the game informs missing DLC’s points paid, but I already bought Storm Island, Porsche Expansion, Car Full Pass, and treasure map. I like to get my ball Forza Horizon 2 completely filled again. In my opinion it is unfair to have taken my points, I am a player who honors the franchise, and recently bought Forza Horizon 3 Ultimate Edition. You are displeasing me with these inconsistent attitudes, and I am considering leaving Forza MotorSport an Horizon if you continue with Negligence of this kind to me.
Please, For the Sun that brightens your day! Please check this error, please correct this error that has occurred with my profile Forza.
Ps. Other players have also noticed this same problem in their profiles.
—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—x—
Mensagem a equipe ForzaMotorSport.Net
Eu já havia preenchido os 3000 pontos da esfera de recompensas do Forza Horizon 2. Porém recentemente o jogo retirou 90 pontos de minha esfera, mesmo após eu ter preenchido a esfera com os 3000 pontos. O Hub do jogo informa que faltam pontos de DLC’s pagas, mas eu já comprei Storm Island, Porsche Expansion, Car Pass inteiro, e mapa do tesouro. Eu gostaria de obter minha esfera do Forza Horizon 2 preenchida completamente novamente. Na minha opinião é injusto ter meus pontos tirados, sendo eu um jogador que prestigia a franquia , e recentemente comprei Forza Horizon 3 Ultimate Edition. Vocês estão desagradando-me com estas atitudes incoerentes, e estou cogitando abandonar Forza MotorSport an Horizon se vocês continuarem com descasos deste tipo para comigo.
Por Favor, Pelo Sol que ilumina seu dia! Por favor verifiquem este erro, por favor corrijam este erro que vem ocorrendo com meu perfil Forza.
Ps. Outros jogadores também tem notado este mesmo problema em seus perfis.