I completely agree with the author, bad players are not penalized enough or at all, itâs annoying and very disappointing especially when we try to play clean and fair play.
It is often the case that it is the victim who is penalized and not the bad player who crashes and hits us.
In addition, the penalty time is not high enough compared to a deliberate collision which ejects us from the road or causes us to have an accident, the culprit takes a few hundredths or even seconds of penalties but we find ourselves at the bottom in the ranking having to go all the way back, he takes a 5 second penalty while I fall 19 seconds behind him having to go back upâŠthere is a real concern for fairness.
Likewise, something must be done for completely chaotic departures, crashes, accidents, collisions⊠why not put the players into ghosts for a few seconds.
âŠ
Je suis entiĂšrement dâaccord avec lâauteur, les mauvais joueurs ne sont pas assez voir pas du tout pĂ©nalisĂ©s, câest rageant et trĂšs dĂ©cevant surtout quand nous, on essaie de jouer clean et fair-play.
Câest mĂȘme souvent que ce soit la victime qui soit pĂ©nalisĂ©e et pas le mauvais joueur qui nous crash et percute.
De plus le temps de pĂ©nalitĂ© nâest pas assez Ă©levĂ© par rapport Ă une collision volontaire qui nous ejecte de la route ou nous fait faire un accident, le fautif se prend quelques centiĂšmes voir secondes de pĂ©nalitĂ©s mais nous, on se retrouve au fin fond du classement Ă devoir tout remonter, lui se prend 5 seconde de pĂ©nalitĂ© tandis que moi je me retrouve Ă 19 seconde de lui Ă devoir remonterâŠil y a un vrai soucis dâĂ©quitĂ©.
De mĂȘme il faut faire quelque chose pour les dĂ©part totalement chaotique, crash, accident, collisionâŠpourquoi pas mettre les joueurs en fantĂŽmes pendant quelques secondes .