2016 BMW M2 “1975 Hommage” of Eight Eleven Design made by KMG
Porsche 911 GT3 Forza Motorsport 20th Anniversary
Happy Birthday Forza Motorsport
#ForzaMotorsport20
Hello,
I wish you all a Happy Easter and a Happy Easter Monday, with a little delay.
Sunday marked the end of the 59th edition of the Easter Jeep Safari in the Moab desert, Utah, USA. Every year, it’s an opportunity for 4x4 enthusiasts to combine two passions: extreme off-roading and a love for the Jeep brand.
But it’s also an opportunity for Jeep to mark the event by offering some crazier concepts than the others, including the 2016 Jeep Trailcat, which we all know. Today, I’m presenting the fruits of my labor on a few Jeep models for the 2025 and 2019 EJS.
The liveries come with settings with different power outputs and off-road capabilities, featuring either the N5G370 M6 6-speed manual transmission from the 2012 Jeep Wrangler, the D478 M6 6-speed manual transmission from the 2025 Jeep Gladiator, or the 850RE A8 automatic transmission from the 2025 Jeep Gladiator. Some are equipped with a 4.10 differential, which is standard on the Rubicon, or the optional 3.73 (manufacturer ratios).
The liveries are shared under Easter Jeep Safari, as well as the associated tuning files for aesthetics (the reference is the type of gearbox used).
GT: Gr12mais
Good run
Kustom Maniak Garage / KMG Motorsport
Preparation workshop / Wrapping on Forza
Bonjour,
Je vous souhaite une bonne fête de Paques à tous et à toutes et bon lundi de Paques.
Hier se terminait la 59e Edition du Easter Jeep Safari dans le désert du Moab, Utah USA. Chaque année c’est l’occasion pour des passionnées de 4x4 de joindre deux passions : le tout terrain extreme et l’amour pour la marque Jeep.
Mais c’est aussi l’occasion pour Jeep de marquer l’évènement en proposant des concepts plus dingues que les autres, notamment la Jeep Trailcat de 2016 que nous connaissons tous.
Aujourd’hui je vous présente le fruit acharné de mon labeur sur quelques modèles de Jeep pour l’EJS 2025 et 2019.
Les livrées sont accompagnés de réglages avec différentes puissances et capacités Off Road, avec soit la boite de vitesse manuelle à 6 rapports N5G370 M6 de la 2012 Jeep Wrangler, de la boite de vitesse Manuelle à 6 rapports D478 M6 du 2025 Jeep Gladiator ou bien encore de la boite de vitesse automatique 850RE A8 du 2025 Jeep Gladiator. Certaines sont équipées d’un différentiel de 4.10 qui est standard sur le Rubicon ou bien du 3.73 optionnel (ratios constructeur).
Les livrées sont en partage sous Easter Jeep Safari et également les fichiers de réglages associés pour l’esthétique (la référence est le type de boite de vitesse utilisée)
GT : Gr12mais
Bonne bourre
Kustom Maniak Garage / KMG Motorsport
Atelier de préparation / Covering sur Forza