Looking for a german club

Hello !

How the title says, i want to join a club with only german members…
Love it to cruise through the forza world, drifting sometimes on parking places… and not to forget the car meets.
I’m 22 years old and from austria.

best regards
rEichEzda

Ich spreche zwar Deutsch und im Club haben wir auch viele deutschsprachige Mitglieder, aber im Club sprechen wir Englisch, da wir viele internationale Mitglieder haben. Unser Fokus ist cruisen, aber wir machen auch viele andere Sachen und zwar täglich, wie Drift meets, Forza 6 Track Days. Wir haben einen Gruppen Chat und noch viele andere sahen die sonst kein Club bietet. Hier sind ein paar Links damit du selber sehen kannst was wir alles anbieten. Einfach melden falls du Interesse hast :slight_smile:

WEBSITE:
rmcclub.wixsite.com/rmcclub

FORUMS:
https://forums.forza.net/turn10_postst71032_-RMandC-Club--FORZA-6-TRACK-DAY-TODAY-------Join-THE-BEST-Club-in-Forza.aspx

All posts to this forum must be in English. Please translate your message before posting. Thanks.

Thank you GamingWolf for the presentation of your club, but i prefer people who talk in german and not in english.