10 Year Anniversary Pack

Hi, I preordered a standard physical edition of FM6, and I was wondering if the ten year aniversary car pack came with it or if it is only for the digital versions of the game.

If the package looks like this, then the pack is included. You’d have to verify with your retailer to be sure.

Do all pre ordered ‘Day One’ Forza 6 discs or downloads come with the pack? Or is it only on certain items?

All of the disc copies should have the anniversary pack included at launch, I believe

Hope this clears things up for you:

I preordered the physical standard edition. Can I purchase the VIP Membership separate once the game is out?

Thanks,

Guten tag,
Liebes Turn 10 Team… es ist echt eine miese sache, dass ich als treuer Forza Motorsports Spieler und ebenso Horizon Fan das Car-Pack zu dem 10 Jährigen Jubiläum nicht bekommen kann. Sondern nur wenn ich die spiele über den Online Store gekauft habe oder Fm6 vorbestelle.

Was soll das??
Es ist absolut nicht fair von euch so etwas zu machen. Das könnt ihr in keiner Weise entschuldigen!!
Wenn es so ist, dass “wir” dieses Paket nicht bekommen, weil ihr wieder mal nur GELD GEIL seid, dann sage ich euch eins…
Ich werde mir nie mehr wieder einen Forza teil kaufen und spielen. Ihr solltet mal allen ein Geschenk machen und nicht nur denen die vorbestellt haben oder im online Store ein Spiel von euch gekauft haben. Wo ist da der Unterschied??? Ich habe jedes game gekauft und das ist die Belohnung dafür??
Ernsthaft was läuft bei euch falsch??

Das ist ein englisches Forum :-).
Außerdem ist das Car Pack auch bei jeder Disk dabei. Zum Beispiel bei Amazon: http://www.amazon.de/Forza-Motorsport-6-Xbox-One/dp/B00S7QXNU8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1440167918&sr=8-1&keywords=forza+6
Außerdem sind das nur Autos die es sowieso im Spiel gibt, nur mit besonderer Lackierung.

I bought Forza Motorsport 6 for my kids and with the game came the “ten year anniversary pack”.
After my elder son installed the package into his profile, the younger kid wasn’t able to do it also.
The bonus-cars are now available only for one of my kids.

How can i give the bonus-cars also to the other child? They play on the same x-box one, each with his own profile.

set the console as the “home” console for the profile/gamertag that actually bought the DLC

the other profile will be able to access those cars but will have to buy them with ingame credits from the autoshow ( find cars section), they wont be free ingame

only way to do that would be to use REAL money and buy it using xbox.com while logged into that secondary account, but is it worth spending real money just to get a few cars free in game